REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
“Weekend de vara cu Apotheka“
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1. Campania “Weekend de vara cu Apotheka“
(“Campania”) este organizata si desfasurata de catre S.C. Comay S.R.L. cu sediul in Medias, str. Gheorghe I. Duca, nr. 31, judetul Sibiu, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J32/489/1992, avand cod fiscal nr. 809738.
1.2. Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti Participantii si pentru toate entitatile implicate in derularea Campaniei si in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prevederile legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice si prevederile Regulamentului european 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
1.3. Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, pe www.e-apotheka.ro/weekenddevara. De asemenea, Regulamentul poate fi obtinut prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. de mai sus, pe toata durata de desfasurare a Campaniei.
1.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare.
1.5. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare cu rol informativ sau in mediul online si Social media. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
SECTIUNEA 2. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
2.1. Campania este organizata pe teritoriul Romaniei - online pe platforma de cumparaturi www.e-apotheka.ro si in toate locatiile fizice ale farmaciilor, drogheriilor si oficinelor Organizatorului, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, prin achizitionarea din orice farmacie, drogherie, oficina a Organizatorului sau online de pe platforma e-commerce www.e-apotheka.ro, de produse de minim 150 lei TVA inclus, care sa contina cel putin un produs E-natura, pe acelasi bon fiscal sau in aceeasi comanda online, si inscrierea in concurs cu numarul bonului fiscal sau cu numarul comenzii.
Lista locatiilor fizice unde se va desfasura Campania este mai jos:
Nr. |
Localitate |
Tip filiala |
Adresa |
1 |
Medias |
drogherie |
V.MADGEARU 2-DROGHERIE |
2 |
Cisnadie |
drogherie |
APARARII,nr.1 |
3 |
Medias |
farmacie |
V.MADGEARU 1 |
4 |
Targu Mures |
farmacie |
M.VITEAZU,31-b-dul 22 dec 1989 nr 44 |
5 |
Sibiu |
drogherie |
SEMAFORULUI,14 |
6 |
Medias |
farmacie |
I.G.DUCA 31 |
7 |
Sibiu |
farmacie |
LUNGA 65 |
8 |
Sibiu |
farmacie |
LUNGA BL.12 |
9 |
Sibiu |
farmacie |
SEMAFORULUI,20 |
10 |
Targu Mures |
farmacie |
INFRATIRII NR.12 |
11 |
Copsa Mica |
farmacie |
EPRUBETA 11+axente |
12 |
Seica Mica |
farmacie |
PRINCIPALA 133 |
13 |
Medias |
farmacie |
CLOSCA,4 |
14 |
Bazana |
farmacie |
str principala fn |
15 |
Aiud |
drogherie |
I.MANIU,44-DROGHERIE |
16 |
Aiud |
farmacie |
TRANSILVANIEI A14 |
17 |
Aiud |
farmacie |
M.VITEAZU,2+lopadea |
18 |
Cisnadie |
farmacie |
P-ta Noua,20 |
19 |
Aiud |
oficina |
Lopedea |
20 |
Aiud |
oficina |
Lopedea Noua 288 |
SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
3.1. Campania se va desfasura in perioada: 15.04.2022 – 25.05.2022 incepand cu ora 00:00 inclusiv, pana la ora 24:00 (denumita in continuare “Perioada Campaniei”).
3.2. Campania se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
3.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta acest lucru public.
SECTIUNEA 4. PRODUSELE PARTICIPANTE (MARCI SI AMBALAJELE PARTICIPANTE)
4.1 Produsele participante la Campanie, denumite in continuare “Produse Participante”, sunt urmatoarele: orice produs care se poate achizitiona online de pe www.e-apotheka.ro sau din locatiile fizice ale Organizatorului, din care cel putin un produs sa fie marca E-Natura.
SECTIUNEA 5. DREPTUL DE PARTICIPARE
5.1. Campania este deschisa participarii persoanelor fizice cu varsta de peste 18 ani, impliniti la data inceperii Campaniei, cetateni romani sau cetateni straini, rezidenti in Romania, sau cu domiciliul sau resedinta, chiar temporara, in Romania. Toate conditiile enumerate trebuie indeplinite la data inceperii Campaniei.
5.2. La aceasta Campanie nu au drept de participare urmatoarele persoane:
a. prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajatii) Organizatorului;
b. prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajatii) magazinelor, depozitelor en gross si distribuitorilor care comercializeaza halva Feleacul;
c. prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajatii) prestatorilor de servicii de orice fel ai Organizatorului, care presteaza aceste servicii in interiorul sediului social, al punctelor de lucru, al depozitelor, si al oricaror imobile/locatii in cadrul carora Organizatorul isi desfasoara activitatea. Se aplica prezenta prevedere indiferent de tipul de activitate pe care angajatii acestor prestatori o desfasoara, sau de timpul pe care il petrec in imobilele/locatiile in cadrul carora Organizatroul isi desfasoara activitatea;
d. membrii familiilor prepusilor mentionati la punctele a. – c. de mai sus (insemnand copii, parinti, sot/sotie, frate/sora);
e. persoanele a caror varsta este mai mica de 18 ani impliniti la data inceperii Campaniei. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie a persoanelor cu varsta minima acceptata conform prezentului Regulament.
SECTIUNEA 6. PREMIILE SI VALOAREA ACESTORA.
6.1. In cadrul Campaniei se vor acorda urmatorul premiu:
Nr crt |
Premiu |
Descriere |
Cantitate |
Valoare unitara in lei (TVA inclus) |
Valoare unitara in lei (TVA inclus) |
11 |
Un weekend in doi, in perioada 3-5 iunie 2022, la pensiunea Cerbul Carpatin, Bran |
Cazare in camera dubla deluxe cu balcon |
1 |
500 |
500 |
Valoarea totală netă |
500 |
6.2. Valoarea unitară totala a premiului oferit in cadrul prezentei Campanii este estimata la 500 lei inclusiv TVA. Pentru a intra in posesia premiilor, castigatorii nu vor efectua nicio alta plata suplimentara, indiferent de titlul acesteia (ex. impozite, taxe, cheltuieli) si nu vor suporta alte costuri suplimentare asociate primirii premiilor in afara de costului initial de achizitie a Produsului(lor) Participant(e).
6.3. Premiul acordat nu poate fi inlocuit cu alte premii si nici nu se poate acorda contravaloarea acestuia in bani; in cazul refuzului castigatorului de a beneficia de premiul castigat, asa cum este acesta descris in Regulamentul Oficial, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului.
6.4. In aceasta Campanie, un Participant se poate inscrie o singura data cu un numar de bon fiscal sau numar de comanda, completand formularul online de inscriere de pe pagina www.e-apotheka.ro/weekenddevara si poate inscrie maxim 3 bonuri fiscale sau numere de comenzi online intr-o zi. In caz de suspiciune de frauda, Organizatorul isi rezerva dreptul de a descalifica orice participant, chiar si pe cei desemnati ca fiind castigatori, fara obligatia de a aduce vreo dovada in acest sens pentru demonstrarea fraudei.
In cazul in care sunt identificate persoane care au fraudat, influentat sau facilitat castigarea de premii necuvenite ori au avut intentia de a provoca aceste actiuni, Organizatorul are dreptul de a elimina din Campanie si de a sesiza autoritatile competente si/sau a cere despagubiri pentru eventualele prejudicii patrimoniale si nepatrimoniale .
SECTIUNEA 7. MECANISMUL CAMPANIEI, VALIDAREA CASTIGATORILOR SI REVENDICAREA PREMIULUI
7.1. Pentru a participa la Campanie, participantii trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii:
a. Sa indeplineasca conditiile de participare stipulate in sectiunea 5 a prezentului Regulament Oficial;
b. Sa achizitioneze din locatiile mentionate sau de pe e-apotheka.ro Produse Participante in valoare de minim 150 lei, din care cel putin un produs marca E-Natura, pe Perioada Campaniei;
c. Sa se inscrie in Campanie prin formularul online de pe website-ul www.e-apotheka.ro/weekenddevara
d. Sa pastreze bonul fiscal sau numarul comenzii cu care s-a inscris la campanie
e. Bonurile fiscal si numerele comenzilor online inscrise in Campanie trebuie sa fie emise in Perioada Campaniei.
f. Castigatorul Premiului Campaniei va fi extras prin tragere la sorti electronica, in data de 27.05.2022 la sediul S.C. Comay S.R.L. cu sediul in Medias, str. Gheorghe I. Duca, nr. 31, judetul Sibiu, in prezenta unei comisii formată din 3 reprezentanți ai Organizatorului, din toate inscrierile valide din Perioada Campaniei. Pentru premiu se va extrage 1 (unu) castigator principal si 2 (doi) castigatori de rezerva.
g. Participantii trebuie sa pastreze bonul/ bonurile fiscal/e in original sau copie conform cu originalul, necesar pentru validare.
7.2. Castigatorul va fi contactat prin intermediul numarului de telefon de pe care s-a realizat inscrierea bonului fiscal castigator, iar numele acestuia va fi publicat pe site-ul www.e-apotheka.ro/weekenddevara in maxim 30 de zile de la validarea castigatorului.
7.3. Pentru ca un participant sa fie validat ca si castigator al premiului acordat prin tragere la sorti, acesta trebuie sa indeplineasca simultan urmatoarele conditii:
a. sa indeplineasca dreptul de participare stipulat la art. 5;
b. sa poata sa fie contactat de catre Organizator la numarul de telefon mobil cu care s-a inscris in Campanie in termen de 3 zile lucratoare de la data desemnarii sale ca si potential castigator;
acesta va fi contactat 1 data pe zi, timp de 3 zile de la data desemnarii sale ca si castigator.
c. In cazul in care, din motive independente de vointa Organizatorului, un Participant extras castigator nu poate fi contactat sau nu doreste sa primeasca premiul si/ sau nu poate fi validat, se va trece la validarea rezervei, care va fi facuta dupa acelasi procedeu. In cazul in care niciuna din rezerve nu va putea fi validata, conform Regulamentului Oficial, premiul va ramane in posesia Organizatorului.
d. in momentul contactarii telefonice sa declare: nume, prenume si numarul bonului fiscal sau a comenzii cu care s-a inscris in concurs si care a fost desemnat castigator; de asemenea, trebuie sa declare si adresa de email (pentru ca organizatorul să poată lua la cunoștință de pe ce adresă urmează a fi transmis bonul fiscal câștigător sau dovada numarului comenzii), precum si faptul ca isi exprima acordul pentru colectarea, prelucrarea si stocarea datelor sale personale ce au fost comunicate, si pentru introducerea acestora in baza de date a Organizatorului in vederea participarii la Campanie si a indeplinirii de catre Organizator a obligatiilor sale legale.
e. sa expedieze, la adresa de email indicata de Organizator in momentul contactarii telefonice, o poza cu bonul fiscal/numarul comenzii ce atesta achizitia Produselor Participante in Perioada Campaniei; acestea trebuie trimise in termen de 2 zile lucratoare de la momentul contactarii telefonice;
f. Organizatorul verifica indeplinierea conditiilor de participare la Campanie si trimite pe adresa de-email declarata de castigator, declaratia de castigator.
g. Castigatorul premiului trebuie sa expedieze, in termen de 2 zile lucratoare, la adresa de email indicata de Organizator in momentul contactarii telefonice, declaratia de castigator completata si semnata, precum si faptul ca isi exprima acordul pentru colectarea, prelucrarea si stocarea datelor sale personale ce au fost comunicate, si pentru introducerea acestora in baza de date a Organizatorului in vederea participarii la Campanie si a indeplinirii de catre Organizator a obligatiilor sale legale.
h. Lipsa expedierii prin email a pozei bonului fiscal/dovada numarului comenzii online si/sau neindeplinirea conditiei de varsta pentru participarea la Campanie, lipsa trimiterii declaratie de castigator, atrage dupa sine descalificarea castigatorului, premiul ramanand la dispozitia Organizatorului, care va contacta castigatorul de rezerva.
i. Neindeplinirea conditiilor stipulate mai sus de catre castigatorii desemnati ca rezerve, atrage dupa sine descalificarea castigatorului, premiul ramanand la dispozitia Organizatorului.
7.4. Validarea se realizeaza in conditiile mentionate la punctului 7.3.
7.5. Premiul se va expedia castigatorului sub forma unui voucher trimis pe adresa de mail a castigatorului, cu care acesta se va prezenta la Pensiunea Cerbul Carpatin in 3 iunie 2022, pentru a intra in posesia premiului.
7.6. Castigatorul nu are posibilitatea de a primi contravalorea in bani a premiului sau schimbarea acestuia cu alte bunuri si nici sa solicite schimbarea parametrilor/caracteristicilor premiului.
SECTIUNEA 8. ERORI SI BONURI FISCALE NECORESPUNZATOARE
8.1 Inscrierile in Campanie sau revendicarile facute pe baza unor bonuri fiscale care fac parte din alte campanii, sau sunt ilizibile, degradate, modificate, duplicate, falsificate, viciate, care contin erori de printare, tipografice sau de alt tip, incluzand fara limitare orice alt tip de modificari ale bonurilor fiscale sau ale elementelor componente datorate manevrarii acestora, precum inscrierile online care nu contin date corecte, vor fi nule si nu vor fi luate in considerare de catre Organizator.
SECTIUNEA 9. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII
9.1 Organizatorul nu isi asuma nici o raspundere si nu vor fi parte in litigiile referitoare la disputarea dreptului de proprietate asupra Produselor Participante. Existenta vreunui litigiu referitor la dreptul de proprietate asupra bonurilor fiscale castigatoare aferente Produselor Participante nu va influenta acordarea premiului de catre Organizator Participantului care a revendicat premiul in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care a respectat procedurile de revendicare a premiilor prevazute de prezentul Regulament Oficial.
9.2 Prin participarea la Campanie, toti participantii si eventualul castigator sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor cerintelor si conditiilor impuse de Organizator prin prezentul Regulament Oficial, nerespectarea acestora atragand raspunderea personala si exclusiva a participantilor si eventualilor castigatori.
9.3 Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiului, sau dupa termenul de revendicare a premiului prevazut in prezentul Regulament Oficial. Responsabilitatea Organizatorului cu privire la acordarea premiului este limitata in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
9.4 Organizatorul Campaniei isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru:
• Numerele bonurilor fiscale inscrise in afara perioadei de desfasurare a Campaniei;
• Mesajele ce contin datele incomplete, inexacte sau incorecte, trimise prin formularul online ;
• Eventualele situatii ce pot deriva din incercarile de inscriere in prezenta Campanie cu bonuri fiscale din alte campanii anterioare si/sau in desfasurare;
• Situatiile in care numarul de telefon al unui participant nu poate fi identificat (numar incorect, numarul nu este alocat, este dezactivat, este blocat, nu se afla in aria de acoperire, etc) si ca atare Organizatorul nu va putea contacta participantul la Campanie.
• Situatiile in care numarul de telefon furnizat de participant nu poate fi apelat in timpul precizat, conform conditiilor din prezentul Regulament Oficial, din orice motive independente de vointa Organizatorului;
• Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi numar de bon fiscal care a stat la baza alocarii premiului. In aceste cazuri va fi validat castigator acel participant care face dovada cumulativa ca:
a) detine bonul fiscal in original sau dovada comenzii online continand numarul care a stat la baza alocarii premiului;
b) este titularul datelor personale (nume, prenume, adresa) completate pentru inscrierea in Campanie;
• Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon folosite la inscriere;
• Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei/ consumatorului care doreste sa se inscrie in Campanie;
9.5 Ordinea receptionarii inscrierilor este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) serverului care receptioneaza aceste mesaje, indiferent de data si ora trimiterii mesajelor/inscrierilor.
9.6 Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda, inscrierile respective vor fi anulate.
9.7 Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.
9.8 Prin participarea la Campanie, participantul declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta, si este de acord cu, urmatoarele:
a. Participantul este singurul raspunzator pentru orice declaratie neconforma cu realitatea;
b. Participantul declara ca nu sufera de afectiuni fizice sau psihice care sa faca imposibila utilizarea premiului;
c. Participantul este constient de conditiile normale de utilizare a premiului si participantul poate face uz de acestea fara a constitui o amenintare la adresa sanatatii si integritatii sale corporale, si/sau a celor din jur;
d. Participantul este de acord cu prelucrarea datelor sale personale in conditiile si in scopul declarat prin acest Regulament Oficial.
SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE
10.1 Organizatorul Campaniei nu este responsabil pentru plata taxelor, impozitelor sau altor obligații financiare aferente premiului acordat.
SECTIUNEA 11. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
11.1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea Campaniei se obliga sa respecte preverile legislației privind protecția datelor cu caracter personal inclusiv, în mod special, prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”).
11.2. Organizatorul este operatorul datelor cu caracter personal.
Categoriile de persoane vizate
Organizatorul va prelucra datele cu caracter personal ale următoarelor categorii de persoane vizate:
a) Participanții.
Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal sunt prelucrate în următoarele scopuri: obligația legală a operatorului în conformitate cu art. 6 (1) (c) din GDPR și interese legitime în conformitate cu art. 6 (1) (f) din GDPR):
a) acordarea premiului castigatorului, utilizarea datelor cu caracter personal ale castigatorului în scopuri promoționale și publicitare în legătură cu selecția și anunțarea castigatorului, ( în baza consimțământul acestuia);
b) activități de arhivare, dacă sunt cerute de legislație (obligația legală a Organizatorului).
În cazul în care consimțământul persoanelor vizate constituie temeiul juridic pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele vizate au dreptul de a-și retrage acest consimțământ în orice moment. În cazul în care castigatorul își retrage consimțământul pentru prelucrarea Datelor cu Caracter Personal în scopuri promoționale și publicitare, Organizatorul va înceta respectiva prelucrare fără a afecta însă alte operațiuni de prelucrare ale datelor cu caracter personal care se fac în baza altor temeiuri juridice. Participanții care refuză să comunice sau își retrag consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal necesare pentru participarea în Campanie nu vor fi eligibili să participe și să primească premiul oferit.
Sursa și destinatarii datelor cu caracter personal
Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal pe care le furnizeaza participantii în mod direct.
Organizatorul poate dezvălui datele cu caracter personal către:
• partenerii sai, acționând fie ca operatori, fie ca persoane împuternicite (cum ar fi Agenția), notarilor publici / avocaților desemnați să acorde asistență pentru organizarea și desfășurarea Campaniei);
• furnizori ai serviciilor aferente activităților de marketing - agenții de marketing, societăți de furnizare a serviciilor de e-mail marketing;
• furnizori de servicii de curierat, telefonie mobilă, autorități publice sau alte categorii de destinatari, inclusiv altor societăți din grupul Organizatorului, dacă dezvăluirea are la bază un temei juridic adecvat (cum ar fi o obligație legală, consimțământul sau interesul legitim).
Transferul datelor cu caracter personal
Nu se vor transfera datele cu caracter personal ale participantilor decât în state aparținând Spațiului Economic European (SEE).
Durata de păstrare a datelor
Păstrarea datele cu caracter personal cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile conform legislatiei fiscale in vigoare.
Spre exemplu, numerele de telefon colectate pentru scopul inscrierii in Campaniei vor fi stocate pe durata acesteia, plus o perioadă de maxim 30 de zile.
Datele cu caracter personal ale castigatorilor, vor fi stocate de catre Operator conform prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv 5 (cinci) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.
La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/ distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitilor obligatii similare.
Drepturile persoanelor vizate
Conform legii, persoanele vizate beneficiaza de o serie de drepturi, în calitate de persoană vizată.
Începând cu data intrării în vigoare a GDPR, beneficiaza de următoarele drepturi:
Începând cu data intrării în vigoare a GDPR, persoanele vizate beneficiaza de următoarele drepturi:
a) Dreptul de acces: persoanele vizate au dreptul de a obține de la Operator confirmarea că prelucrează datele lor cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restricționare a prelucrării. Acest drept le permite să obțina gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate, precum și contracost orice copii suplimentare;
b) Dreptul de rectificare a datelor: persoanele vizate au dreptul de a solicita modificarea datele lor cu caracter personal incorecte ori, după caz, completarea datelor care sunt incomplete;
c) Dreptul la ștergere: persoanele vizate au dreptul de a solicita ștergerea datelor lor cu caracter personal atunci când:
• acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate și se prelucreaza;
• si-au retras consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și Operatorul nu le mai poate prelucra pe alte temeiuri legale;
• datele cu caracter personal sunt prelucrate contrar legii;
• datele cu caracter personal trebuie șterse conform legislației relevante.
d) Retragerea consimțământului și dreptul de opoziție: persoanele vizate au dreptul de a- si retrage oricând consimțământul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prelucrate pe bază de consimțământ. De asemenea se pot opune opune oricând prelucrărilor pentru scop de marketing, inclusiv profilărilor efectuate în acest scop, precum și prelucrărilor bazate pe interesul legitim al Operatorului, din motive care țin de situația lor specifică.
e) Restricționare: persoanele vizate au dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor în următoarele situații:
• în cazul în care contesta corectitudinea datelor cu caracter personal, pentru o perioadă care ii permite Operatorului sa verifice exactitatea datelor în cauză;
• în cazul în care prelucrarea este ilegală, iar persoanele vizate se opun ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor;
• în cazul în care Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoanele vizate le solicita pentru o acțiune în instanță;
• în cazul în care persoanele vizate s-au opus prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra drepturilor lor în calitate de persoană vizată.
Pentru exercitarea drepturilor menționate la punctele a)-f) de mai sus, persoanele vizate pot contacta utilizând următoarele date de contact:
Operator: S.C. COMAY SRL
Adresa de Corespondență: Medias, str. Gheorghe I. Duca, nr. 31, judetul Sibiu
Email: aotheka@e-apotheka.ro
g) Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere: persoanele vizate au dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere a prelucrării datelor în cazul în care considera că le-au fost încălcate drepturile:
Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30
Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti,
Romania anspdcp@dataprotection.ro
SECTIUNEA 12. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN
12.1 Prezenta Campanie poate inceta inainte de termen numai in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie. Incetarea Campaniei inainte de termen va fi facuta publica prin publicarea pe site-ul www.apotheka.ro/weekenddevara
SECTIUNEA 13. LITIGII
13.1 Eventualele litigii aparute intre Organizator si participanti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Medias.
SECTIUNEA 14. FORTA MAJORA
14.1 Pentru scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
14.2 Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
14.3 In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, dar fără a se limita la acestea:
- pierderea bazelor de date care contin numerele de telefon inscrise in Campanie;
- avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si alocare a premiilor;
- tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
- orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului Oficial si care
poate interzice sau modifica termenii acestuia;
- eventuale situatii politice sau climatice (inclusiv dar fara a se limita la lovituri de stat, stare de razboi, revolte, cutremure, inundatii, greve ale liniilor aeriene etc.).
14.4 Conditiile premiului nu poate fi modificat la solicitarea castigatorului.
14.5 Neutilizarea premiului sau imposibilitatea revendicarii acestuia din orice cauza ce nu tine de Organizator( cum ar fi, dar fara a se limita la: neprezentarea la timp la aeroport, lipsa acte sau documente neconforme, intarzierile zborurilor, etc) il absolva pe acesta de orice fel de raspundere privind acordarea premiului, acest aspect neputand fi imputabil Organizatorului.
14.6 Enumerarea din articolul de mai sus nu este limitativa, fiind utilizata numai in scop exemplificativ.
SECTIUNEA 15. SESIZARI
15.1 In vederea sesizarilor de orice natura, Participantii la Campanie pot depune reclamatii in scris la adresa de e-mail apotheka@e-apotheka.ro.
SECTIUNEA 16. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
16.1 Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.
16.2 Regulamentul Oficial al Campaniei va fi disponibil gratuit pe www.e-apotheka.ro/weekenddevara sau poate fi obtinut prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. din acest Regulament Oficial.
16.3 Prezentul Regulament Oficial a fost redactat de catre Organizator, cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, asa cum a fost ulterior modificata prin Legea nr. 650/2002 si a fost semnat si autentificat in prezenta unui Notar in intr-un exemplar original si mai multe copii duplicat.
SC COMAY SRL
Prin reprezentant legal